Count for me please ^^

Sunday 13 January 2013

Aspirasi minda mengukir senyuman :)

Assalamualaikum semua,

Hari ni punya mood tak berapa nak elok lagi, dekat poli pun banyak kerja yang kena buat, sampai tak dapat nak catch up dengan apa yang lecturer ajar.  Alahai, so tadi ramai yang kelam kabut cari penyelia untuk final project dorang.

So, dari banyak-2 idea yang aku dapat, aku amek "parking glow in the dark".  Lecturer pun dah bagi lampu hijau, tinggal nak proceed jer. Oh yaa, aku harap-2 projek ni dapat berjalan dengan lancar.

And now pasal mood aku, aku taktahu doh aku pk apa sebenarnya. Aku kosong kosong kosong :# Tapi apa apa pun, kena tabah. Jangan tunjuk yang aku ni takde life, now lah aku nak bentuk life aku. Bulat ke Segi tiga ke Bujur ke, tu semua aku yang kena bentuk.

Haa ejam, kau tak boleh berputus asa, Mada mada dane :')

So akhir kata dari aku,
  " Belukar kehidupan banyak liku tapi kenalah watlek watpeace"



No comments:

Post a Comment