Count for me please ^^

Saturday 12 January 2013

Respiratori punca hidup ku (':

Assalamualaikum semua,

So lama tak jumpa korang kan, so korang sihat tak? Hmm, sekarang ni mood tak berapa nak okay, sebab macam-2 benda dok fikir.

Ehh nak tanya sikit, Best ke hidup couple? Best ke hidup single? Actually, apa yang aku nak dalam hidup aku? Kenapa kadang-2 tu aku rasa sunyi sangat? =.=' Tak ada orang nak kisah pasal aku ke? Tak ada orang ke nak tengok-2 kan aku ke? Tak ada ke orang nak tegur aku? Tak ada orang ke nak kawan dengan aku?

Terlalu banyak persoalan yang terungkai kat minda aku buat masa sekarang, Kalau nak list kan satu-2, rasanya letih tangan aku nak taip. Plus, yang buat aku hampa, diri aku sendiri tak boleh nak menjawabnya. Adakah ini yang aku nak T.T (to be continued)

So akhir kata dari aku,
      "tak semua kau nk kau dapat, tapi dgn usaha in sha allah kau dapat"

No comments:

Post a Comment