Count for me please ^^

Saturday 22 September 2012

Raya dekat poli :)

Assalamualaikum semua,

Apa khabar korang semua? Mesti semua tengah tunggu update dari aku kan? Hahaha. *perasan kejap. Hari ni aku tak berapa nak sihat sebab rasa macam nak demam je. Dari malam semalam aku batuk-2. Tapi tak apa lah, bukan nak mintak simpati dari korang pun sebenarnya. Hehehe. Hari ni punya update aku rasa nak happy-2 sikit lah. Aku nak kongsi kegembiraan aku beraya dekat tempat aku belajar, Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah (PTSB). Seminggu lepas cuti raya, jabatan kos aku ada buat jamuan raya untuk semua student bawah jabatan tuh. Memang setiap tahun jabatan aku wajib buat program ni, so ni kali kedua aku join dan memeriahkan suasana raya kat poli aku. Heheheh (: Jom follow aku rasa kemeriahan program itu melalui gambar-2 nih :D

*time ni baru sampai :)


*meh skodeng lecturer survey engineering aku :)
*Dapat sijil for anugerah AKJ (tapi bukan aku punya sijil pun) ahha :P
*lepaskan boring dlm dewan



*itu lah budak yang suke buli aku, say hai  to YATI :p
*ha ni pun classmate aku, dari sebelah aku, say hai to mira, yati, and hujung sekali tuh fatin. Baju kuning tuh lecturer Hydaulic 1 aku :) hehe.


*konon-2 pak imam kelas aku :D haha.
*ni gambar lepas kiteorang buat persembahan kat pentas.



*Classmate gua!
*say cheese to "L"

*aku letak gambar ni sebab semua tengah tunjuk gigi, hahah.

*they're awesome!
*time ni aku nak lari untuk tgkp gmbar dengan budak kelas, haha.







      
Ha ni lagi satu gambar tu, nampak tak muka aku yang penat? haha :P
*meet my housemate! hahah, dari kiri atas: gek, aku, yubi, amer, saufi, boy. dari bawah kiri: jai, manab, acap <3
Ha, gambar ni lah penyebab aku berlari dengan laju! hahaha. letih korang tahu tak :P
Selamat Hari Raya dari ejam sekeluarga (: hehehe.


Ha, korang dah tengok en gambar-2 raya aku kat poli macam mana? Happening tak korang rasa? hehehe, actually time jamuan raya ni aku datang lambat, sampai-2 je dah start kena buat persembahan dekat depan. Semua kelas sem 3 wajib buat persembahan, so kiteorang buat jelah (: Hehehehe. Sebab tu takda gambar tengah makan or minum apa-2. Semua tu dekat belakang-2 aku dekat depan :D Hehehe, tu jelah aku nak cerita kat korang untuk hari ni <3

So akhir kata dari aku,
         "Kau pernah rasa erti kesedihan? Tidak? Ha, kau memang kepala batu!"

9 comments:

  1. Ada2 je la ejam nih kan..nak bergambat pon larii..
    penat sgt ehh?

    ReplyDelete
  2. nur azian: hahah sebab time ni nak balik dah :P

    ReplyDelete
  3. meriahnyer sambutan hari raya.. moment with friends is the best one... :)

    ReplyDelete
  4. wahh.. mcm best jekn smbt rya bersama rakan.. meriah tgok.. hihi

    ReplyDelete
  5. ~PILOT LOVER~: haha betul tuh (Y)

    ReplyDelete
  6. haz: hehe yup. dorang memang the best ^^Y

    ReplyDelete
  7. teringat zaman zaman study dulu bila tengok kemeriahan raya dgn kawan2 belajar kat atas tu =)

    ReplyDelete
  8. baby comel: hehe, nanti bila tengok balik ni mesti rindu punya :D

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete