Count for me please ^^

Thursday 5 April 2012

Saya student Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah (:

Assalamualaikum semua,


Hari ni aku taktahu kenapa, aku rasa diri aku macam seorang "pelajar"
yang sebenar dan berwibawa (: hahaha. nak tahu sebab apa? sebab aku
siapkan semuatugasan dengan lancar dan sempurna. wihi (: ada empat
tugasan yang aku buat;


1. Tutorial 3 mathematics of engineering.
2. Tutorial 4 mathematics of engineering.
3. Essay pendidikan Islam.
4. Ni yang paling aku khusyuk buat hari ni, Mechanics of Structure. Aku
     dah rasa macam Albert Enstein dah, banyak number bermain dalam
     otak aku ni ha.


Aku sendiri tak jangka aku boleh buat dalam masa satu hari. hebat kan
aku? (: Thank you all. Aku hargai sangat-2 pujian korang ni. miahahah :3
And esok pulak aku ada final test AA201 iaitu Pendidikan Islam 2.
Tak sangka aku punyapembelajaran dah nak tamat, lepas ni
FINAL EXAM. Aku nak balik rawang secepat yang mungkin(!) hahaha.


So tadi, aku pergi try makan dekat kedai dekat Sungai Dua nama dia aku
tak ingat tapi ada logo 1 MALAYSIA, hahaha. Amik punya amik lauk, nah
kau, sekali dia tulis untuk aku "RM7.00" memang korang ni 1 MALAYSIA
lah weh (: hahaha. tapi tak apa, pasal makanan takboleh nak berkira,
nanti tak murah rezeki orang tua-2 cakap (:


So akhir kata dari aku.
          "Perut kenyang hati pun senang (: "

No comments:

Post a Comment