Count for me please ^^

Sunday 22 April 2012

kehidupan aku sebagai seorang budak sem 2 ptsb bakal berakhir (:

Assalamualaikum semua,


Dah lama aku tak update blog kan? haha. Ni semua sebab aku,
aku, aku study, ehem. hahaha. Dah nama pun minggu study
week, so aku kena study, esok dah start minggu exam. makin
nervous aku rasa =..= tapi kan, aku punya first exam hari selasa (:
Ni pun aku curi-2 update, ikut perancangan aku, lepas habis
exam baru aku bergiat semula dalam bidang blogging nih.
tapi rasa rindu dekat blog makin kuat, so aku tak tahan, aku nak
update jugak! hahaha.


Aku rasa hari-2 aku layan burger chicken mcmuffin yang rm2.50
dekat mcd tuh. aku rasa sebab budak-2 ni lah pengaruh aku.
nasib ah harga dia pun ciput je, kalau tak kopak duit aku. 
hahaha. and promotion tu dah habis smlm, aku makan smpai
dua burger tu ;D huhu, Aku datang sana, aku tengok ramai budak
poli bajet study, padahal dating and nak market je, kalau kau tengok
aku pakai mcm mana, sebijik mcm mana nak pergi pasa malam.
yang budak-2 ni dah buat mcd tu mcm pavy =..= aku tak faham,
bajet awek cair ah tengok kau handsome-2 dekat mcd tu, puii.
hahhaa. nmpk sgt kau nak market bang oi (:


Ha, pasal study pulak, budak2 rumah aku dah start bukak and baca
buku, alhamdulillah (: dorang punya smgt nak exam dah tiba. so aku
pun terikut-ikut, ni depa p library poli nak study, hahaha. aku malas nak
ikut, sebab kalau aku ikut, dorang tak belajar punya. sembang lebih.
dia kalau nak study ni tak boleh ramai-2, cukup tiga empat orang,
kalau ramai-2 mmg jadi lain. tak silap-2 kena halau dari library tu, haha.
padan muka kan. buat malu je, 


Aku ada lagi 10 hari je dekat poli nih, lepas tu aku nak balik rumah dah!
cuti 2 bulan kot, apa entah aku nak isi program 2 bulan tu, aku harap cuti
ni best lah, nnt rindu kawan-2 poli, rumah sewa, lecturer and awek2
yang main dekat taman depan rumah, hahahaha ;D tu tipu. ha sampai sini
dulu lah. cek nak p makan, lapaqqqqq =..= babai.


So akhir kata dari aku,
             "aku ni hensem kan? ahahhaha"

2 comments: