Count for me please ^^

Saturday 7 April 2012

I'm a ZOMBIE (:

Assalamualaikum semua,


Cuba baca balik post tittle aku tuh, ha mesti korang nak tahu
sebab apa kan? hahaha, semuanya sebab aku tidur dari lama gila dari smlm
smpai hari ni, lebih daripada 12 jam, hahah (: Aku sendiri taktahu aku
penat tang mana. So half day aku taktahu apa yang dah jadi
dekat dunia ni XD


Bangun-2 je aku dah kena psycho dengan budak-2 rumah ni ha, cakap
aku zombie, gila betul, padahal dorang lagi banyak kali jadi mcm ni.
Lagi mau cakap aku ka? hahahah.


Aku rasa aku penat sebab korang bayangkan lah, lepas main futsal aku
lepak rumah zahiri teman dia bercekerama dengan seseorang
di laman muka buku dia. pastu rasa lapar pulak. Ajak yubi and the gang
kat rumah sewa tu keluar makan sekali, pastu keluar ah cari kedai makan
last-2 ada jugak kedai makan melayu yang bukak pepagi buta tu, 
kitaorang lepak kedai MZ ah lai dekat stadium tu. Sambil makan
kitaorang dihiburkan dengan movie "Ninja Assasin".


Then dah habis makan minum tengok movie semua, balik lah rumah sewa.
Sampai je rumah, dorang ni macam biasalah, mana nak tidur lagi.
Main counter strike, dota, ha yang terbaru FIFA 2012. wakakaka.
Then dorang dah bosan, dorang ajak pergi irfanah layan roti canai.
Aku yang tengah tak sedar apa ni and rasa malas terus tidur je.
tak larat nak ikut diaorang.


And now aku dah bangun (!) ahhaha,  tapi kau faham-2 jelah kan kalau
dah tidur lama-2 apa effect dia, aku "PENIN" (loghat kedah) (:


So akhir kata dari aku.
          "Bangun pagi, gosok gigi"

No comments:

Post a Comment