Count for me please ^^

Friday 13 April 2012

Kosanostra melanda diriku XD

Assalamualaikum semua,

Korang-korang yang duduk kulim perasan tak pasal ada serangga banyak-2
datang ziarah rumah korang? Menyampah kot. Serangga tu bersepah kat
rumah aku, padahal aku tak buat apa-2 kenduri pun, hahaha. Padahal lepas
habis kelas, kiteorang punya la susah payah kemas rumah. Dulunya
macam sangkar buaya kini dah jadi macam syurga, ececeh, bermadah
pulak aku. Tapi betul la, dulu berselerak, sekarang dah tersusun, sejuk
mata aku memandang, hahaha. Then, 4 orang budak rumah aku balik
selangor. Weh, aku nak balik jugak tapi mak aku tak kasik! hahaha. So,
4 mei nnt jelah aku balik sana ya. Terus cuti 2 bulan, heheh (:

So punyalah selesa rumah bersih, aku tertidur sebab kipas amat sejuk,
(baru dicuci) hahaha. Lepas tu aku diganggu oleh satu serangga apa tah.
Sayap dia dah hilang, dah mcm ulat nasi aku tengok, bersepah. Aku pk
ulat apa tah, last-2 aku masuk tandas, gila ah dia punya sayap tinggal
merata-rata. aku taktahu dia salin sayap ke apa, tapi mmg semak rumah
aku! aku geram betul dengan serangga-2 tu. kalau rumah aku ada
ridsect dah lama aku tamatkan riwayat mereka itu, sebab letih kot
kemas rumah, baru aku sedar akan kepenatan emak aku di rumah, aku
selalu buat sepah, dia yang kemas, hew hew :3 sekarang aku dah
insaf, nnt aku tanak buat sepah da. letih wehh =.='

Ha, hari ni pulak. aku bangun awal weh, tak sangka time-2 cuti ni aku
boleh bangun awal, biasanya aku tak akan nampak pagi (: hahaha.
well you know me (: then pegilah solat jumaat, habis solat aku g beli
2 bungkus cendol, hahaha, lapa kot, dari smlm tak makan. bukan
ikat perut ke apa, tapi sebab tak ada selera nak makan. then kiteorang
lepak makan dekat kedai 1 malaysia dekat sungai ular tu. Lepak punya
lepak, tetiba makcik tu ckp 'eh bungkuskan lauk-2 yang lebih tu, bagi
dekat budak-2 tu ha' hahahaha, masing-2 mula lah senyum kerang busuk.
rezeki jangan di tolak, bnyak jugak lah lauk yang dia bagi, dia bagi
kiteorang air sirap sekali. package kan (:

Then tadi suruh sawet pegi beli nasi bujang dengan air, setiap sorang
satu, pastu kiteorang "kekah" lauk-2 yang makcik tu bagi ptg tadi.
hahaha, bijakkan? alhamdulillah, kenyang gila weh, plus jimat
duit belanja harian. Terima kasih makcik bagi kiteorang rezeki (:
And now budak-2 rumah za cakap nak main futsal, so aku followkan
saja, dah biasa main dengan team diaorang. dari duduk kamsis dlu (:
yang taktahu kamsis tu apa, kamsis itu ialah hostel politeknik.
ngeee (: okay lah korang, aku nak undurkan diri dulu dan
Selamat malam (:

So akhir kata dari aku,
          "jangan jadi macam haruan makan anak"

2 comments:

  1. ohhh asal kulim jugak ka? sekapai la kita.. Mak dara pun org kulim jugak..

    ReplyDelete
  2. haha tak lah mak dara, ejam belajar dekat politeknik kulim (Y)

    ReplyDelete