Count for me please ^^

Thursday 5 April 2012

Pengorbanan seorang kaki bola =.='

Assalamualaikum semua,

Dah 2 hari berturut-turut aku tengok bola sampai overnight nih =.='
Semalam barcelona vs Ac milan hari ni aku tengok Chelsea vs Benfica.
Padahal semua semangat nak tengok Real madrid lawan, tapi aku taktahu
kenapa, semua kedai kat kulim ni bukak Chelsea lawan Benfica, dari
satu kedai ke satu kedai kitaorang terjah but hasilnya tetap sama (:
hahahha. maybe orang Kulim ni anti Real madrid kot. haha itu aku taktahu.

Ha, Kelas aku hari ni pukul 9 tapi en selalu dia buat pukul 8 tapi entah
taktahu kenapa hari ni lain pulak?=.=' so aku rasa aku tidur lepas habis
kelas nanti kot, kalau aku tidur sekarang memang tak pergi kelas lah
jawabnya (: hehehe.  Now mata aku sakit sebab tahan tidur tapi nak
buat macam mana kan, tengok title post lah! hahaha (: cun.

So akhir kata dari aku.
             "pat pat siku lipat siapa cepat dia dapat"

No comments:

Post a Comment