Count for me please ^^

Friday 6 April 2012

Final test AA201 (:

Assalamualaikum semua,


Ha ni aku nak cerita pasal test pendidikan islam 2 (: Dari semalam
diaorang semua ni study, tapi aku buat relaks je, tidur main game tidur
main game, hahaha. ada yang sampai taktidur langsung sebab
study, punyalah serious mereka ni, tapi tu bukan  cara aku,
aku tidur puas-2 dulu then bila dah bangun, baru aku bukak buku,
baca apa yang patut.


Masuk ke tak masuk itu belakang cerita tapi Alhamdulillah cara
ni tak pernah lagi mengecewakan aku (: Yang ustazah aku bagi semua
masuk. So thank you PUAN FADZILAH BINTI ABDUL RAHMAN, 
walaupun aku banyak buat hal dengan dia, dia still okay lagi dengan
aku, maybe sebab dia tu pensyarah "otai" politeknik tu. so dia dah
faham jiwa anak-2 muda zaman sekarang (:


Ya, aku happy dapat jawab test tu(!) mwah mwah mwah (:


Habis je test AA201 tu kitaorang semua pergi keluar makan.
Tapi time dekat garaj parking tuh, kunci motor ex5 kawan aku boleh 
pakai kat sebijik rxz nih =.=' nasib lah kawan-2 aku ni bukan pencopet,
kalau orang lain aku rasa nauzubillah dah rxz baru tu (: kiteorang start moto
tuh pastu just ram-2 je. memang gelak besar lah kan (: hahaha.


Habis je buat kerja bodoh tu, kitaorang gerak p makan rocan (roti canai)
dekat sungai ular, sedap jugak lah rocan orang kampung (: next time
rasa mcam nak makan dekat situ lagi. no wonder ramai orang datang
situ. hihi. Ni time aku update ni, budak-2 rumah aku tengah gelak-2
main Counter-Strike ramai-2. release tension katanya. hahaa.
mengikut plan kitaorang, maybe akan pergi mandi sungai, so siapa yang
nak ikut tu, bagitahu ya (:

So akhir kata dari aku.
         "biar lambat asal selamat"

No comments:

Post a Comment